دسته بندی : جاذبه های توریستی جهان

سه جاذبه توریستی چشم نواز تایلند

کشور تایلند یکی از بزرگترین قطب های گردشگری آسیای شرقی است، این کشور دارای زیرساخت های بسیار مناسب بوده است و می توان گفت طبیعت بسیار زیبایی دارد. سالانه گردشگران زیادی برای مسافرت این کشور را انتخاب می کنند در ادامه با بخش گردشگری تایلند همراه باشید تا به معرفی سه جاذبه دیدنی و باشکوه تایلند بپردازیم.

تایلند

 

آلکازار شو

شو دیدنی الکازار در پاتایا از ان دسته جلب های پاتایاست که نظر ادراك پاتایا بدون دیدن ان کامل نیست.این شو نیك که توسط اجرا کننده های زیاد قبیح و حرفه ای با دکور های سنگین نورپردازی بی نقص و دستگاه های صوتی به روز در پاتایا روزی سه بار اجرا میشود شما اا چنان مبهوت رقص های معمول ملیت های جوراجور خواهد کرد که گذر زمان را حس نمیکنید.این اجرا را با moulin rouge پاریس همرده میدانند. آلکازار بیش
ار ۲۰ سال استکه فضایی سرشار از شادی و هیجان را به تماشاگران خود هدیه می دهد و همین امر باعث شده تا روزانه تماشاگران بسیاری را به سمت خود جذب کند.بعد از هر اجرا و بسته شدن پرده به سرعت دکورها عوض میشد و لباس اجرا کننده ها عوض میشد و طراحی لباس ها واقعا جای تحسین داشت انتخاب رنگ و مدل از هر فرهنگ و کشوری .آنها به تعبیر های هندی، کره ای، تایلندی، فارسی، انگلیسی، روسی و.. اجرا داشتند.گردشگران پیش از تماشای شوی آلکازار پاتایا را ترک نخواهند کرد. این شو از برترن ملاحت و دافعه های گردشگری پاتایا و از مهم ترین جاذبه های تایلند است.
معبد تازه :قید جدید وانسانگ وارارام
تایلند

معبد وانسانگ وارارام

مهمترین معبد پاتایا
می باشد که ساختمانی بدیع دارد. معماری این معبد الهام گرفته از معماری ژاپن، چین، هند، سوئیس و … است و مرکزی راجع به حساب مدیتیشن نیز می باشد. در کنار این معبد یک موزه چینی  ( Chinese Museum ) با نام  Sian Wihan قراردارد که شامل آثار هنری  با ارج و آنتیک کشور چین است.این معبد در ۱۲ کیلومتری جنوب پاتایا تثبیت دارد و تنها ۳ کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد و همچنین نزدیک به کوه بودا است.بازدید کنندگان معبد باید شانه هایشان پوشیده باشد و دامن یا شلوار بلند بر تن داشته باشند.

تایلند

معبد سوآن داک

یکی از زیباترین معابد شهر چیانگ مای است. این معبد اضافه قدیمی است و معماری خاص خود را دارد. دسترسی به آن نیز آسان است. سوآن داک در خیابان سوتب و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر
چیانگ مای جدید شده است. سوآن دوک مملو از مجسمه ها و نقاشی های ناروا است و محیطی آرام بخش دارد. دعا و عبادت کاهنان بودایی این معبد نیز درعوض جهت گردشگرانی که از نقاط نوع به نوع و همگون دنیا به چیانگ مای سفر کرده اند، جذاب است. این معبد صفت هایی دارد که در جاهای متنوع نمی آمادگی آن ها را دید. اصلی ترین سجیه آن، تالار نمازگزاری کاهنان بودایی است. از خصال های دیگر آن می تهیه استعداد به گلدسته های نوع به نوع و همگون اشاره کرد. در این گلدسته ها آثار مقدس بوداها ثبات دارند. ماذنه اصلی به رنگ طلا و بقیه آن ها سفید رنگ هستند. علاوه بر مناره ها، می قابلیت از نقش های دیواری برجسته این معبد نیز به نشانی جلب توریستی یاد کرد. از معبد سوآن داک، می قابلیت جاهای دیگر شهر چیانگ مای تایلند را دید. جالب است بدانید که گردشگران می توانند معلومات کامل از این تذهیب و این معبد را به صورت مستقیم از خود راهبان و کاهنان کسب کنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت