دسته بندی : جاذبه های توریستی جهان

جام حهانی ۲۰۱۸ در روسیه

در سال های گذشته برای برگزاری مسابقات جام جهانی بیشتر کشورهای غیر اروپایی را در نظر می گرفتند اما همان طور که می دانید سال دیگه کشور روسیه میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ می باشد و بیشتر تیم های دنیا برای انجام مسابقات به این کشور زیبا عازم سفر می شوند. با سایت گردشگری همراه باشید تا بیشتر در مورد جام جهانی ۲۰۱۸، یک جام جهانی متفاوت در روسیه صحبت کنیم.

Image result for world cup 2018

شروع بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ دنیا را در هیجان مطلق فرو خواهید برد و این هیجان در بین ایرانیان نیز توصیف نشدنی می باشد. جام جهانی ۲۰۱۴ که در چهار سال قبل برگزار شد، برزیل افخار میزبانی این جام جهانی را داشت که در پایان دوره کشور آلمان به عنوان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ معرفی شد. هر تیم با شرکت در این دوره از مسابقات می توانید فرهنگ مردم خود را به تمام دنیا معرفی نماید.

Image result for world cup 2018 ball

اگر در مورد آب و هوا برای سفر به کشور روسیه نگران هستید می توانیم به شما این مژده را بدهیم که برگزاری سری مسابقات جام جهانی در ماه ژون در کشور شروع می شود و این مطلب به این معنا است که این کشور در این ماه از سال دارای اب و هوای بسیاری مناسبی می باشد. شما با استفاده از تور جام جهانی روسیه می توانید از این فرصت باقی مانده بهره بگیرید و راهی کشور روسیه برای دیدار از جام جهانی ۲۰۱۸ شوید و از تک تک مسابقات تجربه به یاد ماندنی داشته باشید.

انتخاب کشور روسیه به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ به این صورت بود که در نهایت ۹ کشور برای دریافت حق میزبانی اجرای جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ نمونه های پیشنهادی خود را عرضه کردند. در شروع کشور مکزیک از حضور در برنامه بیرون رفت و در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ همچنین کشور اندونزی به وسیله فیفا از برنامه میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ محروم شد، ونیز در بخش نامزدی هم سه کشور غیر اروپایی ژاپن، استرالیا و ایالات متحده از دوره رقابت برای گرفتن میزبانی جام جهانی بیرون رفتند.

Related image

مطلبی که می توان در مورد میزبانی جام حهانی ۲۰۱۸ گفت این است که در آخر طرح پیشنهاد داده شده چهار کشور باقی ماند که روسیه و چندین کشور باقی مانده برای میزبانی این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال برگزیده شدند. در طول مراسمی در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۰ که در شهر زوریخ سوئیس، در محل قرارگیری فیفا اجرا شد، چندین کشور اروپایی از جمله هلند و بلژیک جایگاه دوم و سوم را از آن خود نمودند و انگلستان با تفاوت بسیار کم از روسیه در مرحله نخست با دریافت دو رای از میزبانی حذف شد تا در نهایت روسیه برای نخستین بار در دوران خود، میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ را از آن خود نمود. بدون شک تور روسیه آن هم در سال برگزاری جام جهانی فوتبال می تواند برای شما هم بسیار هیجان انگیز باشد.

Related image

مسئله ای که ممکن است برای شما جالب باشد این است که این اولین جام جهانی می باشد که در اروپای شرقی شکل می گیرد و باید به این مورد اشاره کرد که از آخرین باری که در قاره اروپا کشوری افتخار میزبانی جام جهانی را بر عهده داشت چیزی در حدود ۱۱ سال گذشته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت